請稍等。
最HIT話題

運動與理財

李爾晨 Kyle Lee



好多人都知道,我曾經係香港甲一排球員,以前同隊友一齊搏到盡;雖然而家身份好似唔同咗,但我對於運動嘅興趣同熱情,其實一直都無變過!當您以為唔能夠再喺運動場上發光,我可以好肯定咁話您知,即使您唔再走得最前,只要您鍾意,您嘅旅程永遠都唔會只有一個終點。

退役之後,我開咗間健身室。搞生意先知,單係保險都有好幾種要買,連健身機器都有得買保險,所以對理財、投資或者財富管理都接觸多咗。排球要打得好,係需要不停咁練習,去到某個位突破唔到,就要搵人教,搵人同您一齊練!就好似理財永遠無一種絕對啱嘅方式,只要不斷去摸索,到啱嘅一刻,您自然會知道。

我覺得理財都好似做運動咁,只要開始咗就會想一路有進步,唔會想停落嚟,所以我都有keep住增值自己。用咗Citi Plus之後,發覺原來一個app都可以滿足到我各方面嘅理財需要。首先平日好多功能都可以用app搞掂,連問問題都得,呢樣我已經加晒分!睇完理財攻略,只要完成各種任務,就可以好似打機咁升level,都真係幾好玩。玩到咁上下,去到某啲位又會有新發現,順便又可以學多樣嘢!

除咗健身室,有時都會想買啲器材喺屋企做吓training,但大家玩開嘅都知道啦,真係唔平㗎嘛!呢個時候就可以透過Citi Plus set返個儲蓄目標,例如想買靚啲嘅器材,之後個app就會一步一步guide住您,等您輕鬆達成!而家嘅我,終於成功脫離咗理財新手嘅階段!唔知您哋對理財投資又有咩心得?下次見到我,不妨一齊交流吓!

立即加入Citi Plus,一齊玩住賺更+多