請稍等。
最HIT話題

月光族進化論

Miss Alice



身為自由工作者,平時拍嘢起碼都要幾個鐘,雖然天氣好熱,但大家都堅持要拍到最佳效果!過程係好開心同好有滿足感嘅,不過自由工作者最大嘅問題就係收入唔穩定,每個月收入好睇工作量。而且我同好多女仔一樣都鍾意shopping,平日做嘢辛苦就想買嘢獎勵吓自己,到要找卡數個刻先發覺原來使咗咁多,更加唔好講話儲錢。

到上年生日之後,開始認真諗,究竟自己想繼續做「月光族」,定係變為「人生勝利組」?其實都有諗過唔同嘅方法想儲吓錢,不過儲極都好似好慢咁。一直都冇研究開投資嘅我,又試過聽朋友嘅投資建議,睇吓會唔會幫到手,結果都係啲慘痛經歷。其實新手投資就最怕有風險,同埋唔想砸住晒啲saving,又擔心自己唔識揀,買錯嘢搞到蝕晒的血汗錢⋯

跟住我就認識咗Citi Plus,而家已經變成我不可或缺嘅理財小幫手,除咗非常方便咁幫我搞掂晒理財嘅嘢,佢仲有一系列由投資達人設計嘅理財攻略,可以隨時睇、隨時學、隨時增值自己嘅理財知識。我最鍾意佢嘅「靈活財庫」,用低至$1就可以買到貨幣基金,仲可以隨時買入賣出,唔使怕lock住舊錢,啱晒我呢啲新手!只要搵啱方法,理財投資其實唔難掌握!

講多少少,如果您同我一樣成日都會上網買衫同化妝品,用Citi Plus信用卡畀錢就可以輕鬆賺到3倍積分,仲可以順便賺埋儲蓄利息,畀您double happiness!

立即加入Citi Plus,一齊玩住賺更+多