請稍等。
最HIT話題

儲錢先定投資先?



有人話:「一字眉、連心眉嘅人斤斤計較,小氣又小家。」我細個就係一字眉、連心眉,嫲嫲話我係「孤寒妹」。相比起我細佬,我的確比較「節儉」。記得有次每人攞咗10蚊零用錢去麥當勞買雪糕,佢二話不說就點咗當時8蚊嘅麥旋風,而我就點2蚊嘅甜筒。慢慢地,零用錢都由我管,細佬想買嘅都要經我審批!而家諗起,可能因為細個嘅時候對佢太苛刻,所以而家經常買禮物送返畀佢(笑)。

後來我將眉毛修整咗,情況好似有啲改善(望就咁望)。從高中開始,學費、書簿費、補習費都可以申請津貼,冇嘅話就自己賺錢畀。大學畢業後,喺我字典裡面,理財就只係將錢儲起,咩投資咩股票都唔識,如果唔係econ堂學過通脹,知道啲錢就咁擺喺度會貶值,都未必會走去做吓定期存款。

不過定期存款本身唔太靈活,利息又唔算高,同啲朋友傾過後,先發覺原來單靠儲錢,好似唔足以應付未來嘅計劃。後來開始明白到投資嘅重要性,所以我而家每次出糧後除咗會儲起一部份嘅錢,仲會將一筆錢擺落去投資,希望自己可以儲得啲快啲同有效率啲。同時又會努力學多啲,發掘更多適合自己嘅投資選擇,為未來做好準備。

作為新手,想學投資可以點?Citi Plus有一系列理財攻略同小貼士,可以由淺入深level up您嘅理財知識!睇完攻略,仲有低門檻嘅投資產品畀您實踐,例如用一杯happy hour drink嘅價錢就可以買到專家推薦嘅基金組合,少少錢就可以開始投資!嚟緊仲會有更多生動有趣嘅文章,記得keep 住入嚟睇,一齊chill住學,玩住賺更+多!

立即加入Citi Plus,一齊Chill住學,玩住賺更+多