請稍等。
最HIT話題

學無止境



我有多重身分就人人都知:歌手、唱作人、唱片監製,仲有涉獵錄音室、懷舊餐廳同埋婚紗店等等,嚟緊仲有可能越嚟越多添!雖然我肯定唔係樣樣都識嗰個,但係我肯肯定係咩都鍾意學嗰個。人生流流長,keep住學,咁先好玩。有啲嘢早啲學,唔單止易啲學得好,仲分分鐘對您嘅將來影響好大,就好似我細細個學鋼琴同京劇咁,理財都係一樣。

講到學嘢,之前去旅行聽導遊講,猶太人從小就會教小朋友管理自己嘅財富,畀小朋友參與家中開支嘅管理和規劃,小至每日到supermarket買日用品,大至屋企買家具、裝修,或者去旅行嘅安排,讓佢哋知道商品嘅價值,甚至教佢哋用少少勞力去做價格上嘅篩選同市場研究。呢啲理財觀念全部都係從小一點一滴累積返嚟,趁早學趁早experience 好緊要。呢啲仲唔係終生學習,終生受用?

今時今日,我都會叫人早啲開始學理財投資,時間係唔等人,而機會就只會留畀有準備嘅人。對啱啱出嚟做嘢嘅年輕朋友,又或者只係識少少未能做代表嘅新手投資者,如果可以捉緊時間,早日開始學理財,慢慢累積財富,將來您就會多謝自己今日嘅決定。

咪話我唔提吓您,Citi Plus有一系列理財攻略同小貼士,可以由淺入深level up您嘅理財知識,就算您係理財新手,或者本身已經有啲經驗,都可以輕鬆上手!睇完攻略又可以做吓小測驗,好快就可以由銅級一步步升呢去鑽石級!嚟緊仲會有更多生動有趣嘅文章,記得keep 住入嚟睇,一齊chill住學,玩住賺更+多!

立即加入Citi Plus,一齊Chill住學,玩住賺更+多